Skontaktuj się z nami

** Jeżeli klikniesz „Zaznacz wszystkie poniższe zgody” automatycznie zaznaczasz wszystkie zgody. Możesz też zaznaczyć lub odznaczyć każdą ze zgód z osobna.

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Medicover Sp. z o. o, Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa w celu marketingu produktów i usług własnych w tym poprzez profilowanie/ przesyłanie materiałów marketingowych.
  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Medicover Sp. z o. o, Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa oraz podmiotów Medicover Polska, informacji handlowo-marketingowych z użyciem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i tzw. automatycznych systemów wywołujących w formie wiadomości elektronicznych (e-mail, SMS/MMS, serwisy internetowe, w tym portale społecznościowe, powiadomienia push)
  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Medicover Sp. z o. o, Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa oraz podmiotów Medicover Polska, informacji handlowo-marketingowych z użyciem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i tzw. automatycznych systemów wywołujących w formie połączenia głosowego (rozmowa telefoniczna, komunikaty głosowe IVR)
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Medicover Sp. z o. o, Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa w celu marketingu produktów i usług podmiotów Medicover Polska, w tym poprzez profilowanie/ przesyłanie materiałów marketingowych.

* pola wymagane

Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych
  • Administrator danych: Medicover Sp. z o. o, Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa
  • Cele przetwarzania: marketing własnych produktów i usług [w tym profilowanie]; marketing produktów i usług Medicover Polska [w tym profilowanie]
  • Podstawy prawne przetwarzania: Twoja zgoda
  • Prawa związane z przetwarzaniem danych: prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; prawo dostępu do danych osobowych; inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych
  • Odbiorcy danych: Podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Medicover Sp. z o. o

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Klauzula informacyjna





Pytania i odpowiedzi

  1. Jak wyglądają procedury bezpieczeństwa w Szpitalu Medicover? W Szpitalu Medicover działamy zgodnie z procedurami bezpieczeństwa epidemiologicznego i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia(MZ) oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego (GIS). Każda osoba wchodząca na teren szpitala – zarówno pacjenci, jak i personel – przechodzą przez dwukrotny triage, tj. wstępną ocenę stanu zdrowia pod kątem epidemiologicznym. Pacjent, przechodząc przez triage, zostaje poproszony o zdezynfekowanie rąk i zostaje wyposażony w maseczkę chirurgiczną oraz rękawiczki foliowe. Nasz personel jest wyposażony w niezbędne środki ochrony osobistej. W łazienkach, pomieszczeniach socjalnych i na korytarzach znajdują się także środki do dezynfekcji rąk. Ponadto wdrożyliśmy dodatkowe procedury dezynfekcji i sprzątania – regularnie czyszczone są wszystkie klamki, dozowniki mydła, przyciski w windach, poręcze,  itd. Systematycznie odbywają się także szkolenia, w których przekazujemy najnowsze informacje nt. obowiązujących zaleceń MZ oraz GIS, a także ścieżek postępowania.
  2. Dlaczego tak ważna jest izolacja pacjentów? W obecnej sytuacji epidemiologicznej, każdy Szpital ma obowiązek zadbać o bezpieczeństwo pacjentów już hospitalizowanych, jak również o pacjentów nowoprzyjętych oraz o bezpieczeństwo personelu medycznego. Wprowadzenie ograniczenia liczby osób przebywających w oddziale, a także izolacja pacjentów tam przebywających znacząco zmniejsza ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa.
  3. Czy pacjentki są zabezpieczone na oddziale położniczym? Pacjentki na oddziale położniczym Szpitala Medicover, przebywają w salach jednoosobowych z dostępem do indywidualnych łazienek. Pomieszczenia są wyposażone w środki dezynfekujące oraz regularnie odkażane, a ewentualny kontakt między pacjentkami jest maksymalnie ograniczony. Każda osoba wchodząca na teren szpitala – zarówno pacjent, jak i członek personelu – przechodzi przez dwukrotny triage, czyli wstępną ocenę stanu zdrowia pod kątem epidemiologicznym. Pacjent, przechodząc przez triage, zostaje również poproszony o zdezynfekowanie rąk i zostaje wyposażony w maseczkę chirurgiczną oraz rękawiczki foliowe. Zdajemy sobie sprawę, że nikt nie zastąpi bliskich, ale nasze położne troskliwie opiekują się każdą przyszłą Mamą, dbając o jej bezpieczeństwo, komfort oraz dobre samopoczucie.
  4. Dlaczego kobieta w ciąży nie może wejść na badania do szpitala wspólnie z osobą towarzyszącą?  Zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia, Głównego Inspektora Sanitarnego oraz konsultantów krajowych w dziedzinie położnictwa, ginekologii oraz perinatologii z 20 marca br. odwiedziny w oddziałach są wstrzymane. Działanie to ma na celu zminimalizowanie możliwości rozprzestrzeniania się infekcji COVID-19 i zmniejszenia do minimum transmisji wirusa w otoczeniu.
  5. Czy kobiecie w trakcie porodu i pobyt w szpitalu może towarzyszyć partner Tak, podczas porodu oraz w trakcie pobytu na oddziale kobiecie może towarzyszyć jedna osoba. Warunkiem wejścia na oddział jest rzetelne wypełnienie i podpisanie ankiety epidemiologicznej oraz stosowanie się do zasad panujących w oddziale. Więcej na temat testów i warunków obecności przy porodzie można dowiedzieć się podczas rozmowy z naszym konsultantem – numer infolinii 500 900 900.
  6. Czy jest możliwość przejścia kwalifikacji poprzez telemedycynę Tak, w tym szczególnie trudnym czasie epidemii, w trosce o bezpieczeństwo pacjentów wprowadziliśmy  możliwość odbycia w sposób zdalny kwalifikacji do porodu. W tym celu pacjentka kontaktuje się z infolinią szpitala 500 900 900 lub mailowo z działem doradców – doradcyszpital@medicover.pl Nasi konsultanci i doradcy przekażą wszelkie szczegóły dotyczące realizacji telekwalifikacji.
    Dokumenty niezbędne w procesie kwalifikacji znajdują się tutaj https://porody.medicover.pl/covid-19-wazne/kwalifikacja-do-porodu-umowa/
  7. Czy istnieje możliwość zdalnego zawarcia umowy porodowej? Tak, pacjentka która przeszła proces kwalifikacji i zdecydowała się na poród w naszym szpitalu może zawrzeć umowę drogą zdalną. Od Koordynatora Obsługi Szpitalnej na wskazany wcześniej adres mailowy otrzyma wszystkie niezbędne dokumenty, w tym scan umowy oraz informacje na temat płatności. Zawarcie umowy odbywa się w pełni zdalnie. Pacjentka deklaruje akceptację warunków umowy, przesyłając drogą mailową dedykowane oświadczenie.
  8. Czy wizyty kontrolne dalej odbywają się stacjonarnie?  Tak, w Szpitalnym Centrum Konsultacyjnym realizujemy wizyty oraz badania kontrolne przyszłych mam, które prowadzą ciążę i planują poród w naszym szpitalu. Na badania należy zgłosić się samodzielnie, bez osoby towarzyszącej.

Poznaj historię, jakich u nas wiele.
Każda inna, wszystkie wyjątkowe

youtube.com